fredag 29. april 2011

Lenge siden sist!

Blogglisten
Ikke et eneste blogginnlegg på en uke og litt til... det er ikke bra altså!

Vi dro som sagt på hytten sist onsdag og ble der til søndag. Det var en fantastisk liten flukt fra virkeligheten. Ikke strøm, ikke innlagt vann, ingen masete TV eller en datamaskin som til stadighet drar til seg oppmerksomheten min! Det var rett og slett kun oss, Kasper, Kaos og jeg. Fantastisk! Har aldri hatt så mye kvalitetstid sammen tror jeg. "Lillegutt" kunne tusle rundt uten bånd, Kasper og jeg nøt solen, god mat, litt godt i glasset og hverandre. Om kveldene leste vi blader som var mange år gammel (hehe litt av sjarmen med hyttetur) og spilte spill. Skikkelig koselig!

Skal legge ut bilder i kveld eller i helgen. Har ikke så mye tid til å sitte på dataen nå, for pappa er nemlig på besøk hos oss! Han kom i går og blir til mandag. Dette er første gang pappa hilser på både Kasper og Kaos. Det gikk heldigvis veldig bra, men jeg hadde vel egentlig ikke ventet noe annet heller. Hehe stakkars Lille Kaos-gutten var litt redd pappa han... Store hunden tok halen mellom beina og gjemte seg bak mamsen sin! Tror nok den hunden har opplevd noe tidligere som vi ikke har fått informasjon om... Uff, blir helt kvalm når jeg tenker på at noen kan ha vært slem mot lille gutten min! Han er jo bare den skjønneste i hele verden!

Nå sitter jeg på jobb, siste dagen min her i dag. Litt rart, litt skummelt og litt godt. Damene her på jobben er veldig koselige, men selve jobben er nok litt for lite spennende for meg. Så sånn sett skal det bli godt å avslutte her... På den annen siden er det både skummelt og litt trist å ikke ha en jobb å gå til. Forhåpentligvis dukker det jo opp noe snart, men man har jo ingen garranti. Jeg får håpe det fine været holder seg sånn at jeg og lillegutt kan være masse ute. Når jeg er ferdig på penicilinkuren skal jeg starte treningen igjen. Men jeg ber en stille bønn om at det må dukke opp en ny jobb fort!

Gleder meg skikkelig til å legge ut bilder fra påsketuren vår. Spesielt ett bilde der jeg er blitt så gla i. Hele bildet bare utstråler lykke! Haha fikk faktisk en konglediamant av Kasper. Det betyr en kongle som er festet til en skolisse, som han bandt rundt fingeren min... og vips så har man en konglediamant. ;) Han mente at jeg fridde til han fordi jeg satt på kne forran han og bandt en liten pinne rundt ringfingeren hans. Hehe men jeg stilte han aldri det avgjørende spørsmålet, og da teller det ikke ;) Kanskje jeg må gjøre det på ordentlig engang i fremtiden ;)

Nå skal jeg nyte siste dagen på jobb, hente pappa i Lillestrøm sentrum og deretter bærer det hjem til Lillegutt! Ha en riktig så fin dag alle sammen, håper alle har hatt en like fin påske som jeg har!

pusspuss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar