fredag 8. april 2011

Man må jo bare smile!

Blogglisten Jeg fikk en utrolig koselig mail i dag! Fra Michelle som er jenta bak Michelles make-up blogg. Her finner dere forresten masse gode make-up tips. Uansett, denne jenta er tydeligvis ikke som alle andre unge damer her i landet. Hun postet nemlig et innlegg på bloggen sin om at hun ønsket å motta sykdomshistorier fra sine lesere. Jeg har jo etterhvert en ganske lang sykdomshistorie bak meg, med en sykdom som mange ser på som "uskyldig"og lite hemmende. Jeg bestemte meg derfor for å dele min historie med henne. Både fordi jeg synes initiativet var flott og fordi jeg alltid er åpen om sykdommen min for å få andre, da spesielt pårørende til kronisk syke til kanskje å forstå hvordan den syke har det. Hun sendte meg en koselig mail da hun hadde mottatt historien min og det var det hele tenkte jeg. Men denne jenta har nå noe hun kaller for Micheaa gives back. I dag tikket mailen inn hvor hun skriver at hun ikke fikk min rørende historie ut av tankene, og at hun ønsker å gi meg en goodiebag! Hvor utrolig er ikke det? Skal jeg få goodiebag? Jeg ble rett og slett rørt jeg altså! For en jente altså! Tusen takk Michelle, jeg setter utrolig stor pris på det! Enda en god nyhet er at jeg i går fikk timeinnkalling til min nye hudlege her på Lillestrøm. Det er alltid spennende å skulle møte en ny lege. Spesielt når man har så mye med dem å gjøre som det jeg har. Skal til han allerede på mandag, jeg gru-gleder meg :) Er veldig spent på å se om kjemien stemmer, det er nemlig veldig viktig for det samarbeidet vi skal ha i fremtiden. Aller mest spent er jeg på hva han har å si om disse Humira sprøytene mine. Man hører så mye forskjellig fra forskjellige leger. Min søsters lege sa at dette var styggedom for kroppen... min lege sa at de "tukler" med grunnleggende systemer i kroppen"... jeg vet ikke helt hva jeg skal få ut av det hehe, men blir spennende å høre hva denne legen sier! Blir nok et lite innlegg etter legebesøket tenker jeg! Solen skinner ute, jeg har fått legetime og Michelle vil gi meg goddiebag! Dette er en veldig fin start på helgen altså! Masse god helg til dere alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Leste innlegget ditt på Michelles blogg.. Utrolig rørende historie!! Du fortjente virkelig å vinne!! Du er skikkelig tøff :) Ønsker deg all lykke til fremover :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar Line. Jeg ble skikkelig rørt når jeg vant :) Håper du får en kjempefin lørdag :)

    SvarSlett