onsdag 20. april 2011

Påskeferie på hytten!

Blogglisten
I skrivende stund er det 2 timer og 45 minutter til Guttaboys står utenfor jobben og venter på meg, klar for nesten en uke i påskefjellet! Guttaboys er selvfølgelig Kasperen og Kaos, mine to skatter <3

Det er usedvanlig stille på jobb i dag. Men det er helt greit, kropp og sinn har nemlig gått i feriemodus;) Det er lenge siden jeg har vært på hyttetur og jeg gleder meg skikkelig til å la både pc, tv og andre ting bli igjen hjemme. Nå skal dagene brukes til å trimme flesket og til å få trimmet "Lillegutt" litt ekstra. Skal spise masse god mat og godteri, for det er faktisk lov i påsken! Forhåpentligvis nyte solen og kanskje bli litt brun, solkrem er hvertfall kjøpt inn. Også skal jeg bare slappe av og finne roen. Jeg var hos legen i går med den nye kulen på halsen og denne gangen var det en lymfekjertel, den er kommet fordi et sår ved øret har fått en kraftig infeksjon. Så nå er det på den igjen med en ny penicilinkur og salver som skal smøres på, så jeg håper ikke jeg "hangler" hele påsken. Jeg burde begynne å føle meg bedre etter noen dager sa legen. Så da satser vi på det:)

Er litt rart å ikke tilbringe påsken med min familie, som er de andre skattene mine <3 tenker på dem, men jeg vet jo at jeg får se dem snart! Har sendt påskeegg i posten til niesen min og det ble veldig godt mottatt hehe. Savner dere masse!!

Håper dere alle sammen får en riktig så fin påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar