tirsdag 12. april 2011

Tilbud til mine lesere

Blogglisten

Dere som kjenner meg husker kanskje at jeg kjøpte hair extentions for noen måneder siden? Pga sykdommen min kan jeg ikke ha ordentlige extentions, men clip-on fungerer veldig fint. Jeg kjøpte disse hos Rapunzel of Sweden og jeg er veldig fornøyd med dem. Jeg har til og med farget mine med "hjemmefarging" uten at håret tok skade av dette. Det skal sies at de ikke anbefaler å bleke extention hjemme. Ta en tur innom deres sider ved å klikke på Linken under. Her har de extentions, både vanlige og clip-on, i alle varianter. Hvis dere skriver koden "april5" i rabattkode feltet får dere 5 % rabatt. Go crazy! Vi må jo freshe oss litt nå når det går mot sommer, ikke sant! ;)

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL RAPUNZEL OF SWEDEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar