mandag 23. mai 2011

Det ordner seg for snille jenter!

Jeg har fått jobb!! Jippi!!

Fra og med 1. juni, jobber jeg som førstekonsulet, invilging av boliglån i Statens pensjonskasse. I første omgang er kontrakten på 3 måneder, men er begge parter fornøyd blir det forlenget ut året. Hva som skjer etter det må vi jo bare vente å se :)

Jeg er uansett kjempeglad for å ha fått sjansen til å jobbe på et slikt sted. Både Statens pensjonskasse og Skandiabanken er gode å ha på CV'en. Jeg har nok masse å lære, selv om jeg har gjort samme jobb tidligere. Det er nesten 1/2 år siden jeg sluttet i Skandiabanken, men jeg håper og tror at kunnskapen fortsatt ligger i bakhodet et sted. Utfordringen blir nok å sette seg inn i andre systemer og andre arbeidsrutiner. Men det skal jeg klare.

Det er lenge siden jeg har hatt overskudd til å skrive ett ordentlig innlegg her på bloggen, men nå har penecilinen begynt å virke og jeg er "oppe å går igjen". Hadde jo besøk av pappa for noen uker siden, og jeg må jo dele noen bilder med dere fra de koselige dagene vi hadde sammen.









Koselig og veldig spennende dager. Dette var første gang pappa møtte guttene mine og resten av Bingen-familien. Det gikk knirkefritt og alle kom godt overens. Det varmer hjertet mitt! <3




I går var vi på besøk hos Mette, kjæresten til svigerfar. Hun holder til like ved Eidsvoll bygningen. Vi var på guidet tur der, noe jeg synes var veldig spennende, deretter laget Mette deilig middag til oss. Tok masse bilder som jeg skal dele med dere så snart jeg får lagt bildene inn på pc'en. Det beste av alt var at Mette, som lever av å være kunstner, en veldig veldig dyktig kunstner, ga oss et bilde hun har malt i innflytningsgave! Jeg ble rett og slett helt rørt jeg altså! Bildet var nydelig og kommer til å passe perfekt hjemme hos oss. Dere skal selvfølgelig få se kunstverket når det er kommet opp på veggen!


Håper alle har det bra, det har nemlig jeg ;)




pusspuss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar