torsdag 19. mai 2011

Har mye å fortelle...

Blogglisten
Men ikke nok energi akkurat nå. Kulen bak øret er tilbake og denne gangen har det slått ut i form av kvalme, svimmelhet og generell dårlig allmenntilstand.

Har jo enda ikke fått fortalt om når pappa var på besøk... og nå har jeg jo vært hjemme nesten en uke, så det er masse jeg gjerne skulle delt med dere. Men det får heller komme litt etterhvert.

Begynner å bli litt demotiverende med disse kulene som til stadighet kommer tilbake igjen... Vi kan vel fort bli enig om at jeg ikke kan gå på antibiotika annehver uke sånn som jeg har gjort siste 5 ukene nå. Så legens ord var, at hvis dette ikke gir seg, må jeg snakke med hudlegen min å se om dette er en medisin jeg kan fortsette med... Så nå får vi se. Jeg vet ikke hva som er planen hvis jeg ikke kan gå på sprøytene. Da tror jeg rett og slett bare jeg slutter på medisiner, spyr ut to unger på rappen og tar problemene med medisinene når den tid kommer ;) Hehe hvertfall det jeg ville gjort i en teoretisk verden hehe... Nå får vi vente å se hva som skjer.

I morgen er det jobbintervju, så kryss fingrene og send meg noen kjærlige tanker kl 13.00 i morgen! Så skal jeg nok få lagt ut bilder fra pappabesøk og hjemturen min<3

pusspuss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar