torsdag 5. mai 2011

Påsken 2011, bedre sent enn aldri...

Blogglisten
Tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere fra den deilige påskeferien vi hadde :) Vi var på svigerfar sin hytte på Gålå, nydelig sted. Koste meg glugg med guttene mine!













Kaos fant noe som lignet på en ball hehe, da hadde han noe å gjøre resten av den dagen ;)


Han hjalp til å hentet litt ved også! Flinke lilllegutten vår!

Vi var kjempeheldig med været i påsken. Store deler av dagen ble tilbragt like utenfor hytten i solen. Måtte jo jobbe med påskefargen, ikke at jeg ble brun, men Kasper fikk litt farge. Lillegutt kunne gå løs ved hytten så han fikk virkelig kjørt seg :)



Lillegutt hadde alt han kunne drømme om rett utenfor døren, masse lukter i buskene, en skog han kunne løpe rund på oppdagelsesferd, og vannet like nedenfor hytten som han kunne plaske i. Ikke rart han var helt utkjørt lenge før solen gikk ned.




Når man er på fjellet på en hytte uten strøm og andre fasiliteter, da må man lage sin egen moro. Det synes jeg egentlig vi var ganske flinke til...

Vi fant noe som lignet på pels, nå husker jeg ikke hva Kasper kalte det for, men det er noe man finner på trørene i fjellet. Da måtte vi jo lage litt bartetull... Da var Kasperen i siget og plutselig hadde jeg en konglediamant på ringfingeren ;)


Hehe fantasien lenge leve ;) Men koselig var det nå...

Dette bildet likte jeg så godt... Synes det utstråler lykke!


Når kvelden kom ble det litt kjøligere og vi trakk inn i hytten. Der fyrte vi opp i peisen og lyste opp rommene med stearinlys... Jeg elsker hyttestemning, og det fikk vi virkelig her

Vi laget god mat på den lille gasskomfyren som står på hytten... og jeg forelsket meg helt i utsikten fra kjøkkenvinduet...

Er det ikke nydelig der? Ingen andre hytter i nærheten, totalt rolig og fredelig. Om kveldene spilte vi spill eller kort. Utrolig koselig, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg spilte spill... eller kort! Utrolig godt å bare finne roen og krype inn i armkroken til verdens beste også! Takk for en kjempefin påske med dere guttene mine! lov u lots<3

1 kommentar:

  1. Hei søde!!!
    Ville bare si tusen takk for sist!!!
    Djissesss det var så koselig!
    Så koselige bilder fra påsketuren deres :) Dere ser veldig gode ut :)
    Klem klem på deg søde! Håper vi sees snart igjen.
    Love you!

    SvarSlett