fredag 24. juni 2011

Kommentarer å sånn....

Blogglisten
Folkens... dere er fortsatt ikke noe flinke til å legge igjen kommentarer til meg. Jeg har teller på hvor mange som er innom blogg en, så jeg vet at dere er her ;) Jeg hadde blitt veldig glad hvis dere gadd å legge igjen en liten hilsen til meg.

Alle kan kommentere, man behøver ikke ha egen blogg for å gjøre det :)

I dag er skattepengene kommet på konto og i helgen bærer det av gårde på Ikea! Men først skal jeg hente kjøkkenbord og stoler som jeg fant på Finn.no. Blir bra å få et ordentlig kjøkkenbord, koselige stearinlys middager sammen med kjæresten og garrantert noen invitasjoner til middagsbesøk! Også kan jeg endelig pakke opp symaskinen min!!! Lykke!

Så nå blir det litt innlegg fremover med fremgangen i "innred leiligheten ferdig" prosjektet og diverse syprosjekter. Men da folkens forventer jeg noen kommentarer altså! oki? Er vi enige her nå? ;)

God helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei snupp!!!
    En kommentar fra meg... Helt sant, mye kjekkere å blogge når en får noe respons på det er blogger...:)
    Jeg gleder meg til å se prosjektene dine!
    Gleder meg og sånn til å treffes i sommer! Saknar deg!
    Vi begynner på ferie på mandag, da er det husrenovering i fire uker. Nye vinduer og ny kledning. Gleder meg! Utrolig kjekt å renovere hus, føler virkelig mann gjør noe nyttig og fornuftig :) Lovely! men gleder meg til vi er ferdig, og ser resultater...
    Fin helg til dere der borte!
    Stor klem på deg søde!

    SvarSlett