lørdag 18. juni 2011

Litt travelt i det siste

Blogglisten

Tider flyr når man plutselig begynner i ny jobb altså! Så da har bloggen blitt lite prioritert.


Men fremover kommer det noen innlegg her, for jeg har nemlig noen planer, interiørplaner ;) jippi, og de skal jo dere selvfølgelig holdes oppdatert på! Snart kommer skattepengene mine(forhåpentligvis) og da begynner det å skje litt her. Soverommet skal sinnredes ferdig, stuen og gangen blir forhåpentlig også ferdig innredet og altanen skal oppdateres litt. Så har mange planer og ikke så altfor lang tid å gjøre det på... 2 1/2 uker bare... jeg vil nemlig at alt skal være i orden til Cissi og Helenegull kommer på besøk i juli! så får vi bare se hvor mye som faktisk blir gjort innen den tid! Håper å få gjort alt for inni hodet mitt ser det veldig fint ut nemlig!


Vi har besøk av pappa nå, alltid like koselig. Og som vanlig kokkelerer pappa for oss og disker opp med fantastisk mat. I dag blir det kylling av noe slag. I går fikk vi deilig torsk med brekkbønner råstekte poteter, bacon og soltørkede tomater Også en eller annen hjemmelaget saus! MMM... ser det ikke godt ut kanskje?




Jeg vet, jeg er heldig som har en sånn pappa som liker å kokkelere for meg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar