onsdag 13. juli 2011

Det skjer så vannvittig mye for tiden...

Blogglisten
... ja jeg skal oppdatere dere, men ikke akkurat nå. Det er travelt, jobb, denne uken har vi besøk av Cissi og Helene, i dag drar vi på hytten og blir der til lørdag! THANK YOU! Det trenger jeg, er helt utslitt for tiden! Tenk å bare kunne sove, akkurat når man vil... LYKKE!

Men besøk er koselig, det er ikke stress! Kan ikke få sagt hvor kjekt det er å ha jentene mine her! Kasperen er godkjent, og det er jo bra. Helene kaller han til og med for onkel allerede! :)
Vi har vært i tusenfryd, spist god mat, Jentene har vært i Oslo og Lillestrøm disse dagene når vi har vært på jobb. Men i dag drar vi og endelig skal vi få noen late dager sammen. Lillegutt synes også det er stas med besøk og har lagt sin elsk på begge to, spesielt Helene, han dilter etter henne hele tiden og legger seg i fanget hennes så snart han får sjansen :) Godt å se at han går så godt sammen med barn. Min store skrekk er å ha en hund som er agresiv mot barnn... MEEEn ikke lillegutt, han er jo ikke agresiv mot nnoen han :) Han bare tusler rundt og er sjeleglad når noen vil kose med han, og det er ikke fordi han ikke får nok kos til vanlig, han bor tross alt sammen med meg :) Skal legge ut masse bilder på søndag når jentene har reist tilbake til Bergen. Nå er det ganske nøyaktig en time igjen av arbeidsdagen, så er det en liten miniferie! ahh<3

2 kommentarer:

  1. Hei søde!!!
    Så kjekt med besøk av Cicci og Helene! Hilse til dem. Jeg har truffet mammaen deres og Toya på redningshytten to morninger på rad nå i uken, så Toya har det nok godt :)
    Gleder meg sånn til å treffe deg når du kommer hit i sommer!! Muffins på terrassen skal bli kan du skjønne :)
    Det er en av jentene til Birthe som har fått baby. Anne Mette heter hun, tror ikke du har truffet henne...
    jeg er begynt igjen på jobb i dag, en uke jobb, så er det litt ferie igjen :)
    Når kommer du hit?
    Kose deg så masse med besøket og hyttetur!!!
    Stor klem på deg

    SvarSlett
  2. Så koselig lesing om besøket ditt, kan skjønne at dere har kost dere:) Sees snart søta!!

    Klem Silje

    SvarSlett