fredag 16. september 2011

Blir man mer forelsket når man er gravid?

Blogglisten
Eller føler jeg meg bare mer forelsket nå enn jeg har gjort i det siste fordi jeg stort sett ikke har følt på annet enn å være sint, sur, redd, lei meg eller grinete, kanskje alt samtidig de siste månedene...Fryktelig slitsomt å være så ustabil i humøret... Hormoner på spreng! Det har roet seg i det siste da, heldigvis. Som jeg har nevnt er jeg roligere nå, i forhold til det meste... Fødselen gruer jeg meg til, men jeg er overbevist at jeg skal komme gjennom det med verdigheten i behold... Jeg gleder meg til lille kommer, vi skal flytte inn i huset snart og har god tid til å komme på plass før lille kommer. Jeg vet at Kasper kommer til å bli verdens beste pappa, og jeg håper og tror at jeg kommer til å bli en slik mamma som min mamma er! Klarer jeg det vil jeg også bli en fantastisk mamma. Jeg tviler ikke på slike ting.

Det føles som om jeg er helt nyforelsket igjen, jeg vil sitte inntil hele tiden, jeg kysser på han hele tiden, sitter å smiler når jeg ser på han, kan sitte å nyte lukten hans når vi sitter i sofaen. Nå sitter jeg å gleder meg til å komme hjem i ettermiddag for da sitter han der, smilende og venter på meg<3 Det er godt å føle at man er kommet riktig... Hvis det høres fornuftig ut... Jeg skal ta vare på denne følelsen, gjemme den og ta den frem når vi møter peridoer i livet som ikke er så rosenrøde. Tror det er viktig, å huske på slike ting. Nå er det helg og jeg skal være husmor, klesvask, husvask, muligens vask av hund.... og litt pakking til flyttingen! Ja hvorfor ikke bare komme i gang. Også skal jeg dulle med mannen min, slappe av og kose meg. Må jo forberede litt til mandag når det er bursdag i huset. Det er viktig at vi setter pris på hverandre og tar vare på hverandre, hvertfall for sånne som oss som har lyst til å være kjærester i hele evigheten....

2 kommentarer:

  1. Hei søte venn!
    Ååå jeg er så glad du føler deg bedre med hormonene.. ;) Så mye kjekkere å være glad og forelsket.. :) Gleder meg sånn til dere får vite om det blir gutt eller jente... Håper vi også får vite.. ;)
    tror det er veldig bra at du finner roen, instillingen en har til ting er jo veldig viktig. Jeg og Helge har snakket litt om det. Om å prøve å snu dårlige innstillinger til gode... Jeg jobber med det når jeg er drittlei og overarbeidet... ;) Men tror det blir veldig bra i nye huset deres, blir reiret til babyen på en måte...
    Så kjekt med helge hos Wenche da!
    Vi holder på med stuen denne helgen. Vi har revet en ned hele stuen pga at vi skiftet et vindu... ;) Det ene drar det andre med... Vi har funnet en tømret vegg som skal frem, den skal males hvit. Litt nye møbler++ Gleder meg sånn til å få alt på plass! Kommer til å bli så fint :)
    Hilsen Kasper og si gratulerer med overstått!
    Ha en kjempefin helg der borte!
    Klem klem på deg!!!
    (Cardiganen er på vei til deg)

    SvarSlett
  2. Djises så mye feil jeg har skrevet..! En bostav for lite eller en bokstav for mye, et ord for lite eller et ord for mye... Går i 140 så sent på kvelden... ;)

    SvarSlett