torsdag 8. september 2011

Ester Elenora klær!!

Blogglisten
Jepp dette merket er helt fantastisk! Elsker det romantiske og rufsete! Min gode venninne Henriette har nå fått klærene inn i sin nydelige lille butikk og i dag har jeg handlet mine 3 første Ester Elenora plagg! Og tro meg det blir flere etterhvert! Helt sikker på at det er flere av dere som kommer til å falle pladask for dette merket (hvis dere ikke allerede har gjort det). Stikk innom bloggen til Henriette HER eller gå direkte til nettbutikken hennes HER så kan dere se på de nydelige klærene! Og selvfølgelig på alt det andre hun har i butikken sin!

Nå gleder jeg meg voldsomt til klærene dumper ned i postkassen. Det beste av alt er at klærene er i Onesize så det er helt sikkert plass til "lille" inni der en stund til. Og cardigansene kan jeg jo bruke hele tiden, selv om lille er i magen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar