tirsdag 20. september 2011

Han sa JAAAAA!!!

Blogglisten
Husker dere jeg skrev at jeg hadde en overraskelse til Kasper på bursdagen hans? Ja... Gaver selvfølgelig, han fikk gave fra meg, en fra "lille" en fra Kaos (hunden), en fra min søster og min niese, gave fra mamma hadde han fått og gaven fra pappa og Aid kommer i posten snart. Men jeg hadde en liten overraskelse til jeg... Etter at vi hadde spist middag så snek jeg meg inn og hentet den siste lille pakken på soverommet, i det han åpnet den lille esken spurte jeg han om han ville gifte seg med meg... Han ble veldig overrasket, veldig glad, jeg så en liten tåre i øyekroken hans også :) Han klemte meg og sa at selvfølgelig ville han det... jeg begynte jo å grine selvfølgelig... jeg ble så glad!

Etterpå kom jeg på at jeg hadde glemt å gå ned på ett kne (eller er det bare gutta som skal gjøre det?)... ikke nok med det... jeg hadde også klart å prestere å fri til han med en gul papirkrione på hodet... Ja, den fant jeg inni en sånn som man smeller vet dere... jada... Kasper synes i grunn det passet bra siden jeg er "dronningen" hans ;) Men jeg hadde jo liksom tenkt å gjøre det skikkelig og ordentlig da, men så gikk vel nervene litt inn på meg, så da fikk han spørsmålet "vil du gifte deg med meg", av en litt usikker, nervøs jente med tårer i øynene og en gul papirkrone på hodet hjemme i sofaen... Og det beste av alt er at han synes det hele var helt perfekt <3

3 kommentarer:

  1. tenker meg at du va superstilig med den krona på hodet jeg, og jeg er veldig for frieri med litt orginalitet, det er det dere husker og kan mimres om! Er så utrolig glad på deres vegne, og det er godt å tenke på at du har funnet mannen din!! Jeeei!

    -Silje

    SvarSlett
  2. Takk vennen! Er veldig smilende og glad i disse dager selv. Har litt problemer med å kommentere på min egen blogg, ironisk nok. så dette er en test!

    SvarSlett
  3. Og ja, i grunn enig med deg i at det ikke trenger å være så høytidelig:) Den gule papirkronen skal jeg hvertfall ta vare på <3

    SvarSlett