fredag 9. september 2011

I dag kommer mamma'n min på besøk!!!

Blogglisten

Endelig er det fredag, fredag er den beste dagen i hele uken. denne fredagen er en ekstra god dag, for i dag kommer mamma på besøk. Hun skal dessverre ikke bo hos oss, men heldigvis bor tanten min bare 15 minutter i bil unna, så da bor hun der. I dag skal de to ha jentekveld tror jeg, søstrene sisters ;) I morgen skal mamma og jeg inn til Oslo å se om vi finner noen fine mammaklær til meg. Må også ha vintersko og litt forskjellig, så jeg regner med at bankkontoen er betraktelig redusert når vi kommer hjem igjen;) Tante Grete blir kanskje med også, koselig med jentedag i Oslo!


Gleder meg sånn til å se mamma igjen. Rart hvor utrolig verdifull stundene sammen med mine nærmeste blir når jeg ikke får se dem når jeg vil! Jeg savner jo venner og familie hjemme hver eneste dag... jeg tenker på dem oftere enn de tror... og jeg skulle så inderlig ønske at avstandene ikke var så stor. Men hvem vet, kanskje flytter vi over fjellet en dag... det er hvertfall lov til å håpe... drømme! Men nå skal jeg ikke bli trist. mamma er jo så og si på vei i skrivende stund. Jeg får ikke se henne før i morgen, så dagen i dag skal brukes, slik at tiden går fort. Det skal ryddes, vaskes, gås tur med lillegutt, lages deilig middag til den fantastiske mannen min og til slutt skal det slappes av på sofaen :) Så er jeg klar til å treffe mamma


1 kommentar:

  1. Hei min venn!!!
    Jeg klarer ikke legge inn kommentar til deg fra dataen på jobben...prøver her hjemmefra...
    Mammaen din var inne med tunikaen i dag. Jeg sender deg den svarte cardiganen i morgen. Så fint du har skrevet om Ester Elenora og Anemone :)
    Du er nå skjønn :)
    Mammaen din sa at dere hadde hatt det så koselig, og at det nye huset deres var utrolig koselig og hadde så god plass og fint område utenfor. Blir spennende! Gleder meg til å se... :)
    Stor klem på deg søde!

    SvarSlett