onsdag 21. september 2011

interiør brainstorming...

Blogglisten
Nå som det begynner å nærme seg flytting medfører det mange interiør-ideer i hodet mitt. Til tider litt slitsomt fordi jeg har en tendens til å ville at ting skal skje med en gang jeg har kommet på det... Altså veldig frustrerende å måtte vente. MEN, det må jeg jo. Jeg vet nå hvilke farge det fine fine spisebordet jeg har arvet skal males i... Jeg vet hvilke stoler jeg vil ha (heldigvis Ikea-stoler så faktisk blir det ikek så gale dyrt heller), jeg ber daglig en stille bønn for at disse stolene ikke er for høy til bordet. Synes nemlig bordet ser litt lavt ut, men jeg har ikke sett det ordentlig satt sammen. Note to self: Bord settes sammen og høyde måles FØR stoler kjøpes!
Jeg drømme litt om en slik sofa til spisebordet også, vet det finnes en på Living, men ser for meg at den sikkert koster en hel del mer enn hva kommende foreldre har råd til... Derfor, vet noen om en slik brukt sofa til spisestuen, så vær så snill å gi meg beskjed.

Tenkte kanskje jeg skulle begynne å lage en liten "inspirasjonsbok" til meg selv, enten her på bloggen eller i en mer "fysisk" bok. Men jeg får se. Energinivået varierer sånn at jeg vet ikke om det blir noe av. Men jeg har jo allerede en liten inspirasjonsbok i hodet, bare så fort gjort å glemme noe hvis jeg ikke har skrevet det ned.

Gleder meg veldig til å flytte nå, få bedre plass, slippe å ha husverten vegg-i-vegg, slippe å ha en veldig hissig schæferhund i hagen som skremmer vannet av meg hver gang jeg skal ut med lillegutt... Ja, bare få være litt i fred skal bli godt. Også blir det så gøy å innrede! Halleluja!!! jeg gleder meg. Endelig har vi plass til å invitere på middag, altan hvor vi kan ha grillfester, masse plass og gjersterom! Fantastisk er det... igjen, jeg gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Hei hei min venn!
    Jeg har prøvd å kommentere hos deg i flere dgaer nå.. får det ikke til fra jobbdataen. Prøver her hjemme!
    Gratulerer så masse med forlovelse!!! Hurra, så kjekt!! Det var veldig koselig, nå når liten baby er på vei og alt :) Gul papirkrone er perfekt :)
    Jeg gleder meg til blomster-oppdrag :) Kose dere med ringer på :)
    Ååå gu så gøy å innrede nytt stort hus!!! Lag deg en klipp og lim inspirasjons bok. Det er lurt! Jeg har en mappe på dataen full av inspirasjon.. Hadde tenkt å lage bok, men den tiden vet du.. ;)
    Håper kommentaren blir postet nå...
    Klem klem på deg søde!

    SvarSlett
  2. Ja tror jeg må lage meg en sånn inspirasjonsbok altså! Tusen takk for gratulasjoner, jege r så veldig glad selv. Nå gleder jeg meg til å kunne gå med ringen for den passet ikke... godt gjort å kjøpe feil størrelse til meg men riktig til Kasper hehe. Du er en selvskreven blomsteroppdrag person for meg vet du ;) Har vært på Ultralyd i dag vi, forteller mer senere <3klem

    SvarSlett