torsdag 15. september 2011

Problemer med kommentarer

Blogglisten
flere av dere har fortalt meg at dere ikke får lov til å kommenetere på bloggen her og nå får jeg faktisk ikek lov å kommentere selv heller... Det er jo litt spesielt.
Jeg har sjekket alle innstillinger og alt er tilsynelatende som det skal være. Derfor blir jeg veldig glad hvsi dere gidder å legge igjen et lite smilefjes eller noen ord på dette innlegget slik at jeg kan sjekke om det fungerer nå.

Det nærmer seg helg og det er alltid godt, selv om jeg ikke riktig kan begripe at det alt er en uke siden mamma kom på besøk. Tiden flyr! Vi hadde en kjempekoselig helg. Lørdagen dro vi tidlig til Oslo og hadde hele dagen der. Vi shoppet og shoppet og shoppet... spiste ruslet og koste oss. Lørdagskvelden inviterte Tanten og onkelen min på middag hjemme hos seg. Nydelig mat og koselig stemning. Søndagen tilbragte vi hjemme hos oss, bare sløving på sofaen, tur med lillegutt og middag på kina restaurant. Så var det tid for å kjøre mamma til flyplassen. Og jada hormonell som jeg er begynte jeg å grine hvertfall 10 minutter før vi ankom flyplassen ;) Men det går heldigvis fort over igjen, selv om sjelen min dør litt hver gang jeg må si hadet til mine aller besteste!

I helgen tenkte jeg at jeg skulle begynne å pakke så smått. er jo ikke så lenge til vi flytter, bare 4 uker og med de lange dagene jeg har på jobben kan jeg ikke regne med at jeg orker å gjøre så mye i uken. Derfor må helegen utnyttes. Neste helg drar jeg til Lillehammer for å besøke verdens beste Wenche, det gleder jeg meg veldig til. Skal bli godt å få litt stuebytte nå. Ikke så ofte jeg kommer meg ut her borte, så en jentehelg blir bra. Jeg har funnet litt mer roen nå, i forhold til lille i magen, ikke like redd for fødselene som jeg har vært, det er vel denne modningsprosessen alle snakker om. Misforstå meg rett jeg gleder meg ikke akkurat, men jeg gleder meg voldsomt til lille er her sammen med oss. Det må være en veldig veldig spesiell opplevelse. Vi skal snart på ultralyd også, kjenner litt skrekkblandet fryd, gleder meg til å se lille, håper bare alt er bra, man vet jo liksom aldri... Men jeg krysser fingre og håper... gleder meg til å se den lille gutten eller jenten som bor i magen min :)

Det nærmer seg Kasper sin bursdag også, han er ikke typen til å ville gjøre noe stort ut av det, men jeg tenkte jeg skulle få han ut på en fest i helgen med kompisene så han får feiret litt. Mandag, som er bursdagen hans skal vi bare ta det rolig hjemme, han har fått ønske hva han ville til middag så det skal han få. Nå gjenstår det vel bare å få ryddet og vasket så det blir ordentlig koselig for han på dagen hans. Det fortjener han nemlig! Han har allerede tjuvstartet litt da, fikk en kjempefin jakke til bursdagen av mamma når hun var her i helgen. Den ble han veldig glad for! Også har vel jeg en liten overraskelse til han på dagen hans jeg også... kanskje... ;)

Ha en fin dag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar