torsdag 1. september 2011

Vi fikk huset!!

Blogglisten
Nå høres det jo ut som vi har kjøpt hus, det har vi altså ikke. Men vi fikk en telefon i går om at vi får leie det huset vi så gjerne ville leie! Jippi!!! Det er et forholdsvis nytt hus, altså godt isolert, det er tre soverom der, et til Kasper og meg, et til lille og et gjesterom. I tillegg er det kontor der slik at Kasper kan jobbe uforstyrret hjemmefra. et er også boblebadekar (lykke), dobbel garasje, vaskerom, hundegård til lillegutt! Ja i grunn alt vi trenger og det beste av alt er at det er rett borte i veien fra der vi bor nå! Jeg er plutselig 10 kilo lettere, nå som dette har gått i orden. Jeg har ikke sett huset enda, men Kasper har sett det og jeg stoler jo på hans dømmekraft. Hverken han eller jeg ville bodd hvor som helst med en liten baby. Skal se på det i helgen, det gleder jeg meg veldig til!

I dag og i går har jeg ikke vært på jobb, jeg er syk. En forferdelig hodepine og egentlig vondt i alle muskler og ledd i kroppen, typisk forkjølelse. Men jeg satset på at jeg er klar for jobb i morgen igjen. Kjedelig å bare ligge hjemme, selv om man er syk. Håper dere alle har det bra, ville bare dele den gode nyheten med dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar