lørdag 1. oktober 2011

Endelig kom min ring!

Blogglisten
I dag fikk jeg endelig ringen min i posten, Kasper har jo gått med sin i snart to uker, men jeg måtte jo bytte min i en mindre størrelse. Men i dag kom den endelig i posten. Rart å gå med ring på fingeren. Jeg er en av de som aldri hadde trodd jeg skulle bli mamma og heller aldri trodd jeg ville gå med ring på fingeren... men nå har jeg plutselig både baby i magen og ring på fingeren.
Men jeg liker det, jeg har det fint, godt å kjenne at babyen spreller i magen og det er faktisk godt å kjenne ringen på fingeren også :)

I dag er en deilig avslappende lørdag. Burde egentlig pakket ned leiligheten, men vi har ikke noen flyttekasser enda... Mye planlegging inni hodet mitt om hvordan vi skal innrede huset. jeg vet jo at vi selvfølgelig ikke får det akkurat sånn som vi vil så lenge vi leier, men vi skal hvertfall gjøre det så koselig som vi kan. Har funnet et veldig fint sofabord på finn som jeg håper vi kan hente i løpet av helgen. Vi må bare måle om vi får plass til det i bilen;)

Kasper har dratt ut med gutta på noe sånn radiostyrte bensinbil greier, så jeg har litt alenetid hjemme med lillegutt. Greit å kunne gjøre litt hver for seg også, hvertfall for han som har nettverket sitt her. Jeg har jo ikke noen jeg kan gjøre noe sammen med, men det er nå godt med litt alenetid likevel:)
Her er ringene våre. Ikke den mest fancy ringene, men den er ren og enkel, akkurat som jeg liker det... Jeg er ikke en sånn "bling-bling" jente jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar