onsdag 19. oktober 2011

Jeg er i live!

Blogglisten
Jada alle dere der hjemme, regner med det kun er dere som er innom her hehe. Jeg er i live! Det er bare veldig veldig travelt for tiden med full jobb og flytteforberedelser. I morgen er den store dagen da vi skal flytte. Hvertfall hvis alt går etter planen og det bør det gjøre. For jeg er nemlig ganske lie av å bo i et rotahus nå ;)

Skal holde dere oppdatert når vi er kommet inn i nytt hus. Tror vi får det skikkelig koselig der, gleder meg til å vise dere! klemklem

2 kommentarer:

  1. Så spennende og morsomt med nytt hus. Kan tenke meg det blir enda mer travelt fremover nå :-)

    SvarSlett
  2. hehe ja det kan man trygt si. Kaos har heldigvis funnet seg godt til rette, men han liker ikke helt at han ikke får sove på gulvet ved sengen vår lenger ... Så litt våkentid om nettene har det vært, men han forstår det nok etterhvert! Ønsker deg en strålende kveld:)

    SvarSlett