onsdag 12. oktober 2011

Jeg trenger en slagbenk... Anyone??

Blogglisten
Som noen kanskje har fått med seg flytter vi snart inn i huset, neste uke faktisk. Da sier det seg vel selv at jeg nå befinner meg i en liten sånn interiørboble om dagen... Nå trenger jeg en slagbenk, har sett på FInn.no, men synes ærlig tal noen av de er litt vel ivrig når de vil ha betalt 4000 kr for en enkel slagbenk i fure... det skjer ikke. Så er det noen av dere der ute som kanskje vil bli kvitt en slagbenk? Helst i Oslo/Akershus området. Jeg betaler gjerne for den, bare ikke 4000 for noe jeg må pusse opp selv, det gidder jeg ikke. Men jeg pusser gjerne opp selv.

Send meg i så fall veldig gjerne en e-post på withloveh@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Takk for koselig ord hos meg.
    Her er linken til oppskriften på min runde rosa strikkepute
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=117&d_id=54&lang=no
    Den er fra drops design oppskrift nr. 117-54
    Lykke til!! Ønsker deg en riktig fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Hei hei min venn!
    Jeg får ikke til å kommentere med dataen på jobben.. Hvet ikke helt hva det der ep og opera er.. Kommenterer bare her hjemme isteden :)
    4000 for slagbenk i furu er da litt voldsomt... Du finner billigerer enn det. Kanskje du bare må lete og vente litt til den perfekte kommer på Finn.. Skulle jo selvfølgelig vært på plass med en gang.. ;) Lauritz.com er en skattekiste for sånt, men frakten til Norge er mange tusen.. Og den får mann ikke vite på forhånd.. Men der har de ekte gamle svenske slagbenker.. dere er på rett side av fjellet for å hente i Svergie da... ;) Lykke til hvertfall!
    Hus neste uke blir bra da! Gleder meg til å se bilder.. Da kan du lage reir til babyen kommer... ;) Må være koselig :)
    Alt bra i magen og med alt?
    Jeg var i Køben hos Ragnhild sist helg.. Oh my! Lovely helg:) Er tilbake med masse inspirasjon, tom konto og en liten bihulebetennelse... Den må til legen i morgen foresten.. ;)
    Ha en så fin helg søde!
    Klem klem og knus

    SvarSlett