fredag 28. oktober 2011

Matmor &matfar 1 - Lillegutt 0

Blogglisten
I går kveld var det tilbake til ville protester når det var leggetid. Hunden vil virkelig ikke sove i 1. etg. alene.... Men sånn skal det være og vi var ganske så bestemte på nettopp det. Så vi lå i sengen og prøvde å ikke bli irritert, mens vi hørte på bjeffing, hyling, uling og vill romestering på hunderommet i ca 1 1/2 time... Så ble han vel lei, eller trøtt for han la seg da til å sove og sov hele resten av natten. 1-0 til oss. Må bare fortsette å være så strenge, selv om "mamma"hjertet mitt blør jo når lillegutt ikke er fornøyd. Han er jo skatten min <3

Nå er det ikke mange timene til helg, jeg gleder meg utrolig mye til denne helgen. Det kommer til å bli travelt, men gud så gøy også. Vi skal nemlig komme i orden med det siste i huset. Dessuten skal den fiiine nye/gamle skjenken pusses opp og det fine spisebordet jeg har arvet skal også få en makeover! Det kommer til å bli så koselig i stuen når vi er ferdige. Vi skal faktisk snekre nytt salongbord også, for det har vi ikke. Så dette blir en travel med produktiv helg. Jeg skal selvfølgelig dele bilder med dere når jeg er ferdig, ja jeg sier jeg for all oppussing av møbler er min jobb! Vet ikke om det blir Kasper eller jeg som snekrer salongbordet. men det finner vi vel ut av:)

Ha en kjempefin helg alle sammen, så snakkes vi plutselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar