torsdag 6. oktober 2011

Mye å gjøre...

Blogglisten
Ble ikke magebildet i forrige innlegg. Har så masse annet å gjøre etter jobb om dagene... Nå er det under 2 uker til vi flytter, men har vi begynt å pakke, nei... Så der er fokuset mitt nå om dagen. Hadde egentlig håpet at jeg skulle få begynt på det etter jobb i går, men den gang ei, det er visning på leiligheten igjen i kveld kl 18 så i går for jeg rundt og ryddet, prøvde å gjøre klart til ny visning. Håper snart noen vil leie den for jeg orker ikke visninger flere ganger i uken... Dessuten så må jeg bruke tiden min på å pakke nå hehe. Gleder meg utrolig mye til å komme på plass i det nye huset nå. Skal gjøre så godt jeg kan for å gjøre det koselig der, lage et fint hjem med god stemning til lille kommer.. Dette skal jo bli lille sitt første hjem... Og bare det beste er godt nok for vår lille lille!

Mye som skal gjøres når vi har kommet i hus, men jeg gleder meg til alt sammen, både utpakking, nedpussing, maling og organisering... OG ikke minst... innreding av barnerom <3. Eneste bekymringen jeg har er at ryggen gjør mer og mer vondt... Men skal til fysioterapaut på mandag, så da håper jeg at jeg kan få noen øvelser der som kan hjelpe litt! Men men, jeg knekker vel ikke i to med det første tenker jeg.

Så hvis det er litt stille her fremover så vet dere hvorfor :) Ha det så bra så lenge da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar