mandag 24. oktober 2011

Nå dere...

Blogglisten
Begynner det å skje ting! I dag har jeg nemlig kjøpt skjenk. Det har jeg hatt lyst til SÅ lenge nå, men har aldri hatt plass... Med hus blir det mer plass og når mannen i tillegg slår til med ny stor bil, da vettu, da fant jeg en kjempefin gammel skjenk på finn. Vi hentet den i dag. Foreløpig bor den i garasjen, for den må jo pusses opp og nettopp det skal jeg kose meg med i helgen!!! Lykke!!! Jeg gleder meg til å dele bilder med dere!!!

Ellers så elsker jeg huset, fortsatt litt rart å ha så stor plass... nesten litt skummelt, men det er nok en vanesak. Jeg elsker å ha stort kjøkken, gleder meg til kjøkkenmaskinen er i hus så jeg kan kokkelere og bake. Stuen er langt fra ferdig innredet, men nå er skjenken kjøpt, spisebordet har jeg arvet av min skjønne bestemor og det skal også pusses og males, da mangler jeg bare noen stoler fra Ikea, men får ta det litt i etapper...selv om det er vondt i sjelen min... Jeg blir jo så ivrig! Også må vi ikke glemme at det er badekar her... vi flyttet inn på lørdag og jeg har allerede badet to ganger ;) Det er selvfølgelig mye jeg personlig ville endret hvis dette var mitt hus, men så lenge man leier må man gjøre det beste ut av det.

Lillegutten vår har funnet seg godt til rette, han har egen hundegård her, men han skjønner ikke helt at han kan gå inn i hundehuset da... Men det finner hanvel ut av på et tidspunkt. Han har fått et eget rom inne også hvor han er når vi ikke er hjemme. Der har han alt han trenger, mat, vann, sengen sin og tennisballen. Han klager litt når vi legger oss og han ikke får bli med, men allerede i natt sov han fint fra kl 23-04... da synes han tydeligvis at vi hadde vært adskilt lenge nok:) Men han roet seg igjen etter en stund. Blir spennende å se om han er like flink i natt.

Håper dere alle har det bra, jeg gleder meg masse til å dele bilder av vårt nye hjem med dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar