lørdag 29. oktober 2011

skikkelig produktiv dag!

Blogglisten
Har vært en kjempedeilig dag i dag. Lenge siden jeg har tilbragt en hel dag ute i friluft. Men i dag har vi jobbet med hver våre ting fra tidlig til sent, eller hvertfall til kl 18. Kasper har styrt med den "nye" bilen og jeg har pusset ned både verdens fineste skjenk og verdens fineste spisebord. Så vasket jeg treverket og jaggu fikk jeg grunnet begge møblene også. I dag tidlig var vi ute og kjøpte malingen og grunning + beis, har litt flere prosjekter som går her nemlig! Så deilig å endelig få gjort noe, blir så glad inni meg når jeg tenker på hvor koselig vi skal få det her i stuen vår med de nye møblene. Skal dele bilder med dere i morgen forhåpentligvis, da er møblene ferdig malt!

Ha en riktig så fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar