mandag 9. januar 2012

ja, da var jeg tilbake... nok en gang

Blogglisten
Beklager at det har vært så stille her. Kan jo begynne med å ønske alle et riktig godt nyttår, håper alle har det bra:)

Jeg hadde jo ett aldri så lite comeback i desember, det ble dessverre avbrutt av sykdom som igjen førte til operasjon og tid på sykehus, deretter bar det hjem til Bergen og videre til Haugesund for å feire jul hos min kjære far. Har hatt mye vondt, sovet dårlig, så jeg har ikke hatt så mye overskudd til hverken å ta bilder eller blogge. Så derfor har blogg comebacket ikke vært helt vellykket dessverre. Nå prøver jeg igjen.

Vi er nå gravid i uke 34... det betyr at det bare er ca 6 uker til Lille blir født... det er veldig surrealistisk å tenke på. Jeg har jo hele tiden vært veldig skeptisk til fødselen, i dag var vi på svangerskapskurs og jeg tror faktisk jeg sitter igjen med ganske mye etter de fire timene på kurset... Det er mye mer valgmuligheter i forhold til smertelindring enn jeg var klar over, atmosfæren på fødeavdelingen overrasket meg, jeg hadde trodd den var mer kaotisk, men den var veldig rolig og fin. Jeg forstod først nå at jordmor først og fremst er der for å hjelpe oss, det er vi som bestemmer, tror jeg har sett for meg mer at jordmor kanskje skulle være litt streng og kjeftete hehe... Inntrykkene har nok ikke helt sunket inn enda, men det var godt å bare se alle de andre jentene i gruppen og vite at de skal gjennom akkurat det samme som meg. Og kan de, ja så kan jaggu jeg også!

Ellers har vi kommet på plass i huset, nå driver vi å maler litt i 2. etg. Skal skifte soverom så det nye rommet må males, deretter skal lille sitt rom males og taket på badet oppe. Så vi har litt å henge fingrene i fremover. Men det er bare kjekt selv om det er litt slitsomt også. Gleder meg hvertfall til malingen er ferdig og innreding av både vårt rom og lille sitt rom skal innredes. Det som nå er vårt soverom skal gjøres om til et koselig gjesterom/ekstra tv-rom/symaskinrom. Planen er å ha dette klart før lille kommer, men vi får nå se om det går :)

Det var en liten oppdatering fra meg, uten bilder dessverre. jeg kan ikke love superblogging fremover for som sagt så er jeg sliten for tiden, men jeg kan love at det ikke skal gå en måned til neste oppdatering fra oss her på åkeren:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar