onsdag 18. januar 2012

New car for meeeeeee!!!

Blogglisten
Ja det er sant! Vi har kjøpt ny bil! Denne herligheten skal jeg hente hjem i morgen...


Vi fikk faktisk en 2011 modell som kun hadde gått 24.500 km. Så jeg tror vi har gjort er veldig godt kjøp. Hva tror dere, kommer jeg til å kle den?;) Hehe jeg gleder meg hvertfall veldig til å hente denne i morgen! Jippi...

I morgen skal det også legges inn en iherdig innsats fra min side så "lille" sitt rom forhåpentligvis blir ferdig malt. Også håper jeg at kasper og jeg kan flytte inn på vårt nye soverom slik at vi kan få klart gjesterommet til mamma kommer på fredag! Når vi er kommet så lang så skal dere få bilder. Pusspuss så lenge :)

3 kommentarer:

  1. Hei søde!!
    Slitan med ny bil!!! Hurra!! Tror faktisk det er sånn bil vi har... Helge sin altså... Den er veldig god å kjøre. Selv om jeg som regel ragger rundt i varevogn... you know.... ;)
    Det blir jo lovely med barnevogn i den bilen! Hvordan går det foresten der i magen? Er jo svært så kort tid igjen nå... Spennende!!!
    Jeg kan jo som kjent bare kommentere blogger med dataen hjemme ( den på jobben er litt klikk) og hjemme går det kun i snekring om dagene og kveldene... Men nå var det er kveld med data i sofaen... ;)
    Vis bilder når dere har fått malt og byttet rom! Gleder med til å se babyrommet :)
    God helg på deg min venn! Klem og knus

    SvarSlett
  2. Kul bil, sikkert greit å ha mulighet til å få babysetet inn i bilen selv:)
    Men skjønne snupp, nå vil jeg se babymagebilder!;) 0g babyrom...:) klem-silje

    SvarSlett
  3. Ja er veldig fornøyd med bilen :) Jeg lover å legge ut bilder av både vårt rom og lille sitt rom. Er jo faktisk under 4 uker til termin, kjenner dte murrer både her og der hver dag, så jeg har en liten følelse av at hun kommer litt før;) Magebilder... Kanskje hehe, føler meg ikke så snasen om dagen akkurat. Men hvis jeg får tatt noen der f.eks. sår ikke vises kan jeg legge det ut ;) Koselig at dere kommenterer søte jentene mine! Me lov u

    SvarSlett