mandag 16. januar 2012

Ting skjer...

Blogglisten
Endelig er vi ferdig å male det som skal bli vårt soverom. Rommet var i utgangspunktet ikke spesielt lekkert, det var ubehandlet trepanel både på gulv, vegger og i taket. Altså måtte det grunnes og få flere strøk med maling. phu, endelig ferdig. Skal legge ut bilder, men det blir ikke i dag. Kasperen har reist fra meg så i dag/natt er det kun jeg og lillegutten. Fikk så vidt begynt å male "lille" sitt rom i dag, det ble ikke så mye for denne gravide kroppen klarer ikke å flytte møbler lenger. Jeg henger gjerne i stigen og maler for harde livet, men løft det klarer ikke ryggen lenger, så da får vi vente til mannen kommer hjem i morgen kveld.

Siden sist har vi solgt bilen, ja den var genial på mange måter, men også veldig høy for en liten skapning som meg. Jeg klarte rett og slett ikke å løfte barnesetet inn i bilen, det ble for tungt for meg. Det var også fryktelig trangt i passasjersetet når barnesetet var i baksetet så derfor solgte vi også får vi se hva slags bil vi finner:) Var i banken før i dag og fikk vite hvor mye lån jeg kunne få, så da gjenstår bare biljakten. Spennende :)

De neste dagene skal det altså males og bil skal kjøpes. Tiden kommer til å fly og det synes jeg er helt i orden for på fredag kommer nemlig mamma'n min på besøk. Gleder med kjempemasse til det. Jeg har jo verdens aller besteste mamma<3

ha en fin dag da, neste gang skal dere få se bilder av det som skal bli vårt soverom og forhåpentligvis er vi ferdig å male "lille" sitt rom da også. Pusspuss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar