lørdag 25. februar 2012

En stor takk til mamma'n min

Blogglisten
I går dro mamma etter fem dager sammen med oss her på Sørum. Jeg hater avskjeder, har aldri vært god på det... Jeg vil jo så gjerne ha mine kjære hos meg hele tiden. Slik er det dessverre ikke, men vi har hatt noen fine dager sammen. Mamma har fått bli kjent med Mille og jeg tror hun er ganske så forgapt i det nye barnebarnet sitt :) Det er godt å se!

Hun har disket opp med frokost, lunsj, middag, boller og vafler :) Akkurat som pappa gjorde uken før henne. Som jeg skrev da, jeg er heldig som har en familie som så gjerne vil hjelpe. Jeg er så gla i dere alle sammen!

Tok et nydelig bilde av nydelige mamma sammen med nydelige Mille...

Er dere ikke enig?

Takk for nå mamma, vi gleder oss allerede til neste gang vi ses.

2 kommentarer:

  1. KJempefint bilde, og jaaaa, du er heldig som har så flott familie som hjelper til og er sammen med deg. Er så godt å få oppdisking i startet når alt er så nytt og kroppen er så sliten, håper du klarer å ta det med ro.. Ringer en dag snupp!
    -Silje

    SvarSlett
  2. Hei søde!!
    Så koselige bilder av mammaen og pappaen din med lille Mille! Alt bra med dere? Vi må få høre om babyting og tang som skjer.. :)
    Cicci og Helene er vel på besøk nå, sant...
    Dere må kose dere alt dere kan! Hilse de:) Så håper jeg vi også sees snart... Lyst å se Mille og deg igjen så klart!
    Klem Henriette

    SvarSlett