lørdag 18. februar 2012

En stor takk til pappa'n min!

Blogglisten
I går dro min kjære far tilbake til hverdagen i Haugesund. Det var en veldig god trygghet i å ha han her de første dagene i livet til Mille. Det er så mye man lurer på og da er det godt å ha en som har gjort det før rundt seg.

Fantastisk å ha mennesker rundt seg som stiller opp, uansett hva. Heldigvis er hele familien min slik! Jeg er heldig. Nå kommer mamma hit i morgen kveld og skal hjelpe oss litt den neste uken. Men først må jeg dele noen veldig koselige bilder med dere. Verdens aller beste Mille sammen med verdens aller beste morfar. tusen takk for all hjelpen pappa, vi er så veldig glad i deg!


Første møte mellom Mille og Morfar på Ahus


<3

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder! Kan tenke meg det har vært kjekt å ha pappan din så nært og nå er mamsen der. Kos dere masse sammen!
    -Silje

    SvarSlett