lørdag 4. februar 2012

Har sendt "far" på vift...

Blogglisten
Jeg er gressenke i dag... Kasper og jeg var invitert i bursdag til en avkompisene hans. Jeg er ikke så veldig ivrig på å være sosial med folk jeg ikke kjenner så godt for tiden, mest fordi jeg føler meg som en stor klomsete elefant og ganske mye fordi jeg synes det er ubehagelig med all psoriasisen jeg har nå. Dette er nok siste helgen på en stund at Kasper "får lov" til å feste litt og få luftet vetet, så da sendte jeg han avgårde i retning eidsvoll.

Når det er så nærmt termin så foretrekker jeg å ha han helt edru og kjørbar i nærheten, men jeg unner han virkelig en siste lille fest før "lille" kommer :) Så i kveld er det kun Lillegutt og jeg som er hjemme. Fyr i peisen og "hver gang vi møtes" på tv... Ikke feil. Liker dte programmet skikkelig godt!

Håper alle dere har en fin lørdagskveld også. I morgen skal jeg male kommoden til "lille", jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar