fredag 3. februar 2012

Innrede barnerommet

Blogglisten
I går kveld fikk kasper og jeg ånden over oss og malte ferdig barnerommet. "Lille" kommer til å sove på eget rom fra starten av fordi det er en liten dør, ser ut som en skapdør, mellom rommet vårt og hennes rom, altså ligger hun ikke mer enn kanskje 2-3 meter fra meg. Når malingen var ferdig var den kommende far så ivrig at plutselig var både barneseng, ammestolen, den lille kommoden hennes og teppe på gulvet på plass! Selv om det er veldig uferdig var det nesten litt rørende å stå i døråpningen å se på sengen... tenk at der skal "lille" sove om bare noen uker... Rart å tenke på.

I dag skal jeg ut å kjøpe maling for kommoden hennes skal få et strøk rosa maling eller to. Ikke knallrosa, men litt gammelrosa aktig. Hun skal ha plissegardin i samme farge på rommet, eller tilnærmet samme farge. Også skal jeg kjøpe drivvedbeis fra Jotun for vi har en fin kjøpmannsdisk-lignende kommode som jeg tror blir kjempefin hvis vi beiser den. Denne skal få plass i stuen.

Så hvis ånden blir værende over meg får dere snart se bilder av "lille" sitt rom og en nybeiset kommode :) Jippi, det er så kjekt når noe man har sett for seg lenge begynner å ta form. Håper alle har en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar