torsdag 2. februar 2012

Kjære "lille"-min...

Blogglisten
... Har du ikke lyst til å komme ut snart? Pappa'n din og jeg er så veldig nysgjerrig på deg, på de små fingrene og tærene dine, på formen på ørene dine, den lille nesen din... Har du hår på hodet eller kanskje ikke? Er du ikke litt nysgjerrig på mamma'n og pappa'n din du også? På hvordan vi ser ut, på formen på hendene våre, ansiketet vårt... om vi har hår på hodet eller ikke?

Jeg kan fortelle deg det "lille"-min, at mamma'n din har ganske langt hår på hodet, lyst hår... ok da så har jeg jukset litt hos frisøren, men håret mitt er mer lyst enn mørkt... Pappa'n din har nesten ikke hår på hodet sitt... han har en sånn maskin som klipper vekk alt håret hans... han liker det best sånn. Men han har ganske lyst hår sånn egentlig. Du får sikkert lyst hår du også lille-min... Eller kanskje får vi oss en overraskelse :)

Du er så velkommen... Du vet det ikke selv, men mamma'n og pappa'n din har allerede vært veldig veldig glad i deg veldig lenge. Vi har spart og ordnet så godt vi kan for at du skal få et trygt og godt hjem å komme hjem til etter at du er født. Vi har flyttet slik at du skal få større plass og en hage å leke i når du blir litt større, vi har åpnet dører som var gjemt bak plater, vi har malt vegger, pusset og malt møbler, handlet inn alt du trenger... og ikke minst har vi forberedt oss til å bli din mamma og pappa. Jeg skal innrømme at det var skummelt i starten, men etterhvert som du og magen vokste har vi blitt kjent selv om vi aldri har møtt hverandre.

I morgen kjære "lille"-min er det tre uker til termin... vi håper egentlig at du kanskje kommer litt før, men det er kun egoisme fordi vi er så spent... Ta den tiden du trenger du "lille"- min, mamma og pappa venter på deg <3

2 kommentarer:

  1. Hei søde!!
    Så koselig at en liten baby snart kommer til dere! Fint du har skrevet...
    Det er så utrolig kort tid igjen nå!!
    Blir så spennende! Er du ready...?
    Så fint dere har fått det i nye huset da! Du er flink å lage det koselig :) Masse fint du skrev om Anemone... ;) Kurvlampene er så fine :)
    Så gøy at du har kjøpt Nils stolene fra Ikea! Jeg har gått å lurt på disse også.. De er utrolig fine! Ble noen andre hos oss tilslutt. Måtte ha noen vi kunne kombinere med Tolixene jeg har fra før.
    Gleder meg kjempemasse til liten baby er på plass hos dere! Lykke til med siste ukene min venn! Stor klem og klyp på deg

    SvarSlett
  2. Jeg elsker Nils stolene fra Ikea!! De du hadde kjøpt var jo kjempefine da! Ready og ready... vet ikke helt om det er noe man noen gang føler seg helt klar til, men jeg tror jeg er så klar som jeg kan bli. Vi gleder oss veldig til vi får hilse på Lille. Klart jeg må skryte av Anemone, er jo favoritten over alle favoritter. Takk for lykkeønskninger, du får beskjed når det skjer noe. Klem og klyp på deg. PS i dag har jeg forresten kjøpt den malingen du sendte meg koden på! Tror det blir bra!!!

    SvarSlett