mandag 6. februar 2012

Så mange planer...

Blogglisten
Hodet mitt er alltid fult av planer. Som dere vet var en av disse planen å male kommoden til "lille" og det har jeg faktisk fått gjort i dag. Men dere får ikke bilder enda.... Jeg mangler nemlig knotter på kommoden.... Og jeg vet ikke helt når jeg kommer meg avgårde for å kjøpe nye knotter heller. Men bilder kommer så fort det lar seg gjøre, jeg lover :) Håper bare jeg får gjort det før lille bestemmer seg for å bli født!

Jeg blir nemlig bare mindre og mindre mobil... ingen god følelse å måtte ta pause i trappen fra 1. til 2. etg, eller faktisk ha seriøse problemer med å komme seg opp fra knestående til oppreist stilling. KOmme seg opp fra sofaen er heller ingen enkel sak lenger... Gleder meg til å ikke ha hybelboer i kroppen lenger... mye koseligere å ha henne utenfor kroppen hehe. Misforstå meg rett, jeg gleder meg på ingen måte til fødselen, men jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen. Det er tungt i fronten her nå.... og det kjennes på mange måter, vondt i ryggen for eksempel, vann i bein og armer som trykker på nerver... har for eks. ikke hatt følelse i tre av fingrene på venstre hånden på noen måneder, det er visst helt normalt. I mitt hode burde det ikke være så mye greier med et svangerskap siden det er så forbanna naturlig hehe... Men kanskje plagene og smertene ved fødselen er naturens prevensjonsmiddel. Ikke vet jeg...

Men som sagt, jeg har mange planer i hodet... Kroppen min klarer bare ikke helt å følge hodet mitt sitt tidsskjema.... Bær over med meg, vær så snill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar