mandag 5. mars 2012

Da var hverdagen her

Blogglisten
Da var tre uker med besøk og hjelp over. Sender en stor takk til min søster og niese som var hos oss sist uke. Det kjennes godt å få tid sammen bare oss tre, men samtidig er dte nå hverdagen som småbarnsforeldre begynner... Nå må vi klare oss selv. Jeg tviler ikke på at vi skal klare det, men det er litt skummelt likevel.

Kjenner også mye mer på savnet av familie og venner hjemme nå etter at Mille er født. Jeg vil så gjerne dele henne med dem... vil så gjerne at de skal være en del av hennes hverdag, men det blir fort vanskelig når vi bor på hver sin side av landet... Men bare så dere vet det, jeg savner dere alle sammen der hjemme...

Legger ut bilder av de to flinke hjelperne vi hadde sist uke <3

Mille og dadda

Mille og tante

4 kommentarer:

  1. Hei Hanne!
    Åå, kan tro det blir overgang fra å ha hatt familien din der hele tiden, til å bare være deres lille familie nå. Koselig det også selvfølgelig, men forstår hva du mener... De vil jo også være med på når Mille vokser opp... Det vil foresten vi andre også... ;)
    Birthe var hos oss sist helg, og hun er klar i sin sak : heller regn i Bergen, enn 15- 20 minus grader i Oslo! Kanskje Kasper også synes det om han kjenner riktig godt etter... ;) hihi...
    Håper alt er bra med dere der borte! Savner deg og har lyst å se Mille.. Vi håper på en Oslo tur etter påske en gang. Da får vi besøkt alle Oslo-folka og dere så klart. Gleder meg sånn til å kjøpe baby-pakke til Mille...! Vil at dere skal få den når vi treffes, og da må vi jo ser når det blir og hvor stor Mille er blitt da...
    Stor klem på deg søde! Håper vi sees snart.
    Henriette

    SvarSlett
  2. Ja overgangen blir nok stor. Jeg må prøve å bearbeide Kasper ja... Det hadde jo vært toppen av lykke hvis han ville flyttet til Bergen... Han sier han flytter på dagen hvis han får tomt med strandlinje hehe så hvis du kan fikse det så er d ikke noe problem;) Hadde vært utrolig kjekt hvis dere fikk til en Oslotur altså, da hadde jeg blitt veldig glad og Mille har jo veldig lyst å treffe filletanten og filleonkel politien ;)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt hva du mener, er så godt å få dele den du er mest glad i hele verden med dine nære. Skulle gitt masse for å være nærmere dere jeg og, men satse på at ungene får samme forhold som oss med at det er bare å fortsette fra der vi slapp;) jeg tror dere klarer dere utmerket som småbarnsforeldre, litt skummelt er d-men veldig godt og kjekt og! Og så må dere bare be om hjelp og råd fra andre. Fort går det, mille er 1 mnd i morgen-hjelpes! Stooor suss fra folketalet her og..

    SvarSlett
    Svar
    1. OOO spennende med kommentar fra anonym hehe for jeg har ingen anelse om hvem du er hvis du ikke skriver hvem du der ;)

      Slett