lørdag 7. april 2012

God påske!


En liten stund siden sist innlegg fikk jeg så diskret påpekt av min kjære far. Men sånn blir det med en liten prinsesse som krever sitt i huset. Ikke fordi at hun er så kravstor, hun er en rolig liten jente, men jeg velger å prioritere tid med henne når hun er våken i stede for å legge henne bort for å blogge. Når hun sover skal husarbeidet gjøres, så derfor blir det litt stusselig her på bloggen. Men vi har det veldig fint alle fire. I dag er det påskeaften og alle regler om godterispising og brusdrikking er forkastet, vi har kost oss med taco til middag og masse godt i hvert sitt påskeegg. Nå ligger Mille i armkroken til pappan og sover...


Er de ikke fine? Vakre lille jenten og fine, gode kjæresten min <3 blir litt stolt inni meg når jeg ser på dem, fine lille familien min!

Men selv om det er travelt å være småbarnsmamma så må dere ikke tro at jeg ligger på latsiden av den grunn. Dere som kjenner meg vet at når jeg først har fått en ide, skal den helst settes ut i livet og være ferdig gjennomført fortest mulig. Dermed blir det malerkosten i ene hånden og vugging av barnevogn med andre hånden. jeg er overrasket over hvor bra det faktisk fungerte. Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjort i dette huset, men siden vi leier er det begrenset hvor mye penger vi er villig til å bruke på å få det som vi vil. Derfor prøver vi å "gjøre det beste ut av det" for en billig penge. Nå er det gangen som er prosjektet. Når vi flyttet inn hit gikk det veldig fort i svingene og gangen har frem til nå vært alt annet enn koselig. 

   
Ikke akkurat en koselig gang nei, faktisk ganske ukoselig og uorganisert. Jeg hater alt som er uorganisert... Men med malerkoset i ene hånden og barnevognen i andre hånden så fikk jeg beiset en gammel kjøpmannsdisk og gjemt bort alle jakker og sko på vaskerommet, så nå ser det slik ut i gangen...


Ble i grunn ganske fornøyd om jeg skal si det selv. Nå er jo ikke selve dekoreringen gjort ferdig da. Men tre fine bilder av Mille er kommet opp på veggen, og "lillegutt"  har også fått litt plass. Det gjenstår fortsatt litt i gangen, jeg pusser opp en gammel rocokko-stol, den er pusset ned, grunnet og malt, så nå skal den bare trekkes om så blir det bra. Skal nok legge ut bilder av det også. 

Torsdag var mamma på lynvisitt i noen timer før hun vendte nesen mot påske på sjusjøen. Veldig koselig når mormoren stakk innom.

Dette var nå en liten oppdatering fra meg, håper både pappa og dere andre er fornøyd nå hehe ;)

 

Helt til slutt må jeg bare legge ut et bilde jeg tok for et par dager siden... Mille og pappan lå og hvilte på sofaen. Mille våknet fordi det var spisetid og når hun er sulten så skal helst maten komme på sekundet, når hun må vente litt så "leter" hun febrilsk etter flasken og denne dagen så var nesen til pappan rett foran henne, og dermed så "hektet" hun seg fast på den og håpet at det skulle komme melk hehe.... litt søtt da :) God påske alle sammen


1 kommentar:

  1. Hei søde!!
    Åå så koselig med påske hos dere!
    Mille er en ufattelig skjønn liten unge altså... Se på det der håret og skjønne skjønne fjeset.. :) dere er så heldige som har fått henne! Skjønner godt pappaen din etterlyser blogginnlegg om henne... :) Men skjønner også godt at du kun vil være med henne når hun er våken..
    Gleder meg sånn til vi får se henne! Vi må sette oss ned å planlegge Oslo-tur snart...
    Veldig koselig at muttien din stakk innom på vei til ppskeferie da. Mille forandrer seg sikkert fra uke til uke, gjelder å følge med... Vi må skynde oss kjenner jeg... ;)
    Håper dere har hatt en så fin påske, ser hvertfall veldig koselig ut hos dere!
    Ha en fin uke, hilse Casper!
    Stor stor klem Henriette

    SvarSlett