fredag 27. april 2012

Snart senker roen seg over Casa di Erdal Bingen

Blogglisten
I dag er det fredag, min absolutte favorittdag! Helgehandelen er gjort, litt småplukk til dåpen er kjøpt inn og ikke minst, husvasken er tatt. Mille sover så søtt, godt inntullet i teppet sitt på krabbematten på gulvet. Lille engelen min! Jeg bare nyter lukten av rent hus, deilig!

I dag er det en måned til dåpen, det meste er jo klart, som borddekorasjoner, dåpskjole, overnatting for min familie som kommer fra Bergen og Haugesund, men jeg mangler fortsatt glass og kniv/gaffel til alle hehe... Også må jeg lage ferdig alle bordkortene...Få oversikt over hvem som baker kaker og hvilke kaker... Det var vel det... Jo, også skal jeg prøve meg på å bake marsipankake haha, jeg som aldri har bakt noe annet enn "Torotilsettsmørogvann" før i hele mitt liv... Jaja, troen på meg selv har jeg hvertfall ;) 

Helgen går med til å lage ferdig bordkortene, det tar nemlig litt tid og selvfølgelig skal jeg også være sammen med skattene mine! <3


Jeg håper dere får en fin helg alle sammen. Viser dere bordkortene når de er ferdige, de er nemlig ganske så søte :)  pusspuss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar