onsdag 16. mai 2012

Første dag med trening!

Blogglisten
Ja i dag kom jeg endelig i gang med treningen! En uke etter planen. Har hatt litt magetrøbbel her så har ikke blitt til noe annet enn korte turer med barnevognen. Men i dag var dagen. Zumba på treningssenteret kl 09:00. Millemoren skulle på barnepassen for første gang og mor var litt skeptisk. Hun var våken når jeg leverte henne og det hadde gått veldig fint. Hun gråt litt i vognen, men det gjør hun alltid hvis hun er våken oppi der og det ikke er bevegelse, så damen på barnepassen sa at hun likte best å bli bært på, og det er jo sant. Men alt i alt må jeg vel si at det gikk bra.

Over til zumbaen, gu så gøy det er. Det var jo første trening for min del på over ett år så jeg klarte ikke å henge med på alle trinn, men bare den musikken blir man jo glad av! I kveld skal vi ha gruppetrening, spinning i 60 min... Mulig jeg overvurderer meg selv litt med to treninger på en dag, men jeg får bare ta det i mitt eget tempo. Nå må jeg bare klare å huske denne gode følelsen av å ha trent, så kanskje jeg klarer å holde motivasjonen oppe :) Jeg er i gang, jippi!!

2 kommentarer:

  1. Hei søde!!!!
    Beklager jeg ikke har fått tid å kommentere hos deg de siste innleggene... Uken før 17. mai er crazy på jobb.... Nå er det verste over, og i dag har jeg fått fakturert til og med :) Hurra, penger inn også... ;)
    Så bra at du er i gang med treningen da!! Det er så deilig å trene om våren og sommeren, alltid mer energi da + at føler seg så mye freshere bare mann får bevegd seg litt :)
    Snart er det dåp for Mille... Alt på stell? Blir sikkert en fantastisk dag, solen ser ut som den skal vare til helgen..! :)
    Ragnhild har vært hjemme her en snartur til 17. mai. SÅ kjekt! Vi var hos meg på fredag, Lisa og Linda også. Savnet deg med kyllingtaco bordet da.. Men nå er det ikke lenge så kommer du og Mille over.. Gleder meg kjempemye til det!! Da må vi henge masse!!
    Lykke til med dåpsforberedelser, kos deg med det og ikke stresse :)
    Stor klem på deg søde!
    Saknar deg!
    Klem Henriette

    SvarSlett
  2. Hei min skjønne! Ja nå nærmer det seg dåp, vi gjør alt vi kan for å gjøre det så fint som mulig her hjemme. Kasper har malt litt, jeg har luket HELE gårdsplassen her og den er stor. Har høytrykkspylt hele uteplassen og nå beiser vi phu... Men alt er i rute, så det skal nok gå bra tenker jeg:) Skulle gjerne vært med tacobordet deres ja.... Men nå er det ikke mange ukene til jeg og Millemor kommer hjem, og da er det bare å sette av tid hehe jeg er nemlig veldig klar for å være med deg :) Legger jo ut bilder fra dåpen når vi kommer så langt :)

    Savner deg også masse!
    klemklem

    SvarSlett