fredag 1. juni 2012

Borddekorasjon dåp

Blogglisten
Da har vi fått bildene fra dåpen. Lovet dere jo å vise hvordan jeg valgte å pynte bordet. Vi er så heldig at vi har ganske stor stue, vi kunne derfor ha langbord til 30 personer. Jeg synes det var ganske naturlig å velge rosa som farge, men ikke noe knæsj farge, prøvde å holde meg til litt gammelrosa, men litt "rosarosa" ble det også. Ellers så ville jeg holde det enkelt, jeg er ganske enkel i stilen ellers og det kommer nok litt frem her også. 



Jeg hadde to "røde tråder", den første er barnesko og den andre er roser. Jeg hadde barnesko på invitasjonen, som dere ser under her hadde jeg laget barnesko som bordkort og jeg laget også et par barnesko som pyntet opp dåpskaken til Mille. Roser gikk også igjen i bordpynt, i vaser og som kakepynt.  Dere får se bilder av kakene i neste innlegg.


Bordet var veldig enkelt, i rosa, glass og hvitt. fat med enkel dekorasjon gjorde mer enn nok ut av seg. 


Fat i gammelrosa, med glasskuppel med rose inni og lys oppå. En M for Mille og ett par babysko i porselen som ikke kommer så godt frem på bildet. Jeg hadde også en høyere glassvase med en rose inni, men det har jeg ikke noe detaljbildet av dessverre. Dere kan så vidt skimte dem på bilde nr 2. 


En "banner" med hjerter og Mille. Slike kan du enkelt lage med word og en printer.

Det var det jeg hadde fra bordene, deler litt flere bilder av dåpsbarnet og selskapet litt senere. Nå må jeg nemlig være litt mamma<3



2 kommentarer:

  1. Hei du! Syns det var så utrolig fint med den bollen med rose inni og lys flytende oppå. Kanskje et veldig dumt spørsmål, men er det en vanlig rose? Tenker siden den synker? Evt. om den er av keramikk eller annet - hvor har du kjøpt den? :) Det var så veldig fint så kunne gjerne tenkt meg å ha det i bryllupet mitt!

    SvarSlett
  2. Hei, takk for hyggelig kommentar :)
    Det ser kanskje ut som om lyset flyter, men faktisk så er det et lite glasslokk på den. Rosen som ligger inni er falsk, kjøpt på Nille, Det er ikke vann i kupelen.

    SvarSlett