mandag 4. juni 2012

Den beste følelsen i verden...


Blogglisten
... Er følelsen jeg får når barnet mitt smiler mot meg. Å være mamma er det beste som noen gang har skjedd meg. Det er kanskje klisje å si... Men jeg var virkelig ikke forberedt på hvor stort dette er. Var ikke forberedt på alle følelsene som  kommer frem eller hvor utrolig mye et slikt bittelite menneske kan gi meg. At vi faktisk kan kommunisere, uten ord... Når hun gråter hører jeg om hun gråter fordi hun er sulten, trøtt eller trenger ny bleie... Noen ganger vil hun bare ha litt nærhet også... Tenk det, at noen ganger så er alt som skal til for å gjøre henne glad at hun får sitte på armen til mamma eller pappa!

Lille jenten vår er den nydeligste i verden, i mine øyne. Jeg får ikke nok av henne, får ikke nok av de små fingrene som nå klarer å holde rundt ranglen helt selv, får ikke nok at det nydelige lille ansiktet hennes som lyser opp i ett smil når hun ser meg, får ikke nok av de lubne lårene og de bittesmå føttene hennes som spreller når mamma kiler henne... Skatten min!

Mille er snart 4 måneder nå, tiden har gått så fort, hun er nesten dobbelt så tung nå som hun var når hun ble født... Store lille jenten vår. Jeg håper vi er så heldige å få oppleve dette igjen i fremtiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar