lørdag 25. august 2012

Alltid kos hos storesøster

Blogglisten
Jeg og min 5 år eldre søster har ett spesielt forhold, det har vi alltid hatt. Vi har alltid hengt sammen vi, til tross for aldersforskjellen. Passet på hverandre i tykt og tynt... Det er godt å ha en slik søster. Tror ikke jeg hadde vært meg uten henne. Meeen hun er mye mer enn bare min søster :) Hun er blant annet mamma til den nydelige niesen min, som jeg er så ubeskrivelig glad i. Hun blir snart 12 år og har ikke lenger så god tid til oss, nå er det mer spennende å tilbringe tid på rommet sitt nå... Men sånn skal det vel også være i den alderen.

Min søster er også tante til min lille skatt - Mille. Hun trodde nok aldri hun skulle få oppleve å bli tante, men jaggu overrasket jeg godt der ;) Hun nyter det og det kommer så godt frem. Det er fint å se... Fint å se hvor oppriktig glad hun blir når hun ser Mille, og enda bedre er det at Mille lyser opp når hun ser tanten. De prater, utforsker, koser og ler... Hjertet mitt blir varmt. Jeg er veldig glad for at akkurat min storesøster er nettopp det, min storesøster!

1 kommentar: