mandag 20. august 2012

Godt på plass i Bergen

Blogglisten

Da var vi endelig godt på plass i Bergen, vell og merke ikke i egen leilighet, men vi er hvertfall godt på plass hos mamma. Kasper har vært her fra torsdag til søndag, godt å ha han her. Må jo nyte de små stundene nå siden vi faktisk skal bo fra hverandre frem til vi kan flytte inn i leiligheten 1. oktober. Vi gleder oss veldig til å komme i orden i vårt nye hjem. Enn så lenge så koser Mille og jeg oss hos mormor:) Det er godt å ha fammilien rundt seg, men kjenner at jeg savner min egen seng, min egen sofa. Savner min nye familie på Sørum også, blir jo så glad i disse fine menneskene. Men vi får være flinke å holde kontakten.

Ville bare gi ett lite livstegn fra meg. Blir litt mer fart her på bloggen når vi har flyttet.

2 kommentarer:

  1. Jippi, så godt at du er hjemme:) neste uke må vi få til en date, eg klør etter å kose med mille og få en god hanne klem. Skjønner du savne sofaen og dine ting, men ikke lenge til nå... Klem

    SvarSlett