torsdag 23. august 2012

Koser oss i Haugesund

Blogglisten
Mille og jeg koser oss i Haugesund hos Morfar og Aid. Vi bare nyter late dager her, vi går turer, vi handler og bare slapper av. I dag har vi faktisk kjøpt bursdagsgaver til pappan til Mille. En fra meg, en fra Mille og en fra Morfar og Aid. Tror han kommer til å bli glad for alle sammen :) Jippi, jeg elsker å handle gaver å gi noe jeg er 99% sikker på at ottaker blir glad for.

Vi blir her i Haugesund til lørdag, da går turen til Bergen igjen og da skal vi overnatte hos min søster og niese. Det gleder vi oss veldig til. Vi bare koser oss hele tiden vi!! Men vi savner pappan masse, hele tiden... Heldigvis kommer han til Bergen og blir en langhelg neste uke... Det blir godt det. Er ikke noe stas å være så mye borte fra pappan til Mille og kjæresten min. Men det blir bra om en stund!

Nå er Mille kommet i seng og mor skal nyte ukens siste Hotel Cæsar. Ha en fin kveld da dere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar