onsdag 8. august 2012

Lenge siden sist!

Blogglisten
Det har skjedd så mye i det siste at bloggen ikke har blitt prioritert. Men en nyhet!!! Jeg og den lille familien min flytter til Bergen!!! Faktisk er dette min nest siste kveld her i huset på åkeren... En blanding av følelser, vemodig, spent, glad og forventningsfull. Mille og jeg skal bo hos mamma en stund, slik at jeg kan dra på intervjuer og visninger. Kasper kommer litt etter. Først må vi jo få ett sted å bo, men han kommer å besøker oss i helgene heldigvis. Kan ikke være for lenge uten pappan!!

Vi drar til Bergen fredag morgen, grytidlig!! Så får vi bare håpe at leilighet og jobb faller på plass snart. Vi skal se på en leilighet i helgen, det gleder jeg meg veldig til. Jeg holder dere oppdatert.

I' M COMING HOME!!!!

3 kommentarer:

  1. Johooooo! Me so hæppi! Eg krysse fingra for at leilighet og jobb komme på plass kjempefort! Sku ha ringt deg, men e litt skral i stemmen så ringe deg over helga når vi er tilbake. Suss silje

    SvarSlett
  2. Jeg dør lite granne her!!! Har jeg igrunn gjort siden vi var hos dere... ;) Gleder meg SÅÅÅÅÅÅÅÅ grådig mye til vi kan henge masse i hverdagen også! Hverdagshanging :) Blir lovely :)
    Håper leilighet kommer på plass fort. Det er jo alltid best å ha sitt eget sted + at da kan Kasper også komme over. Men snille mutten som tar inn losjerende, det blir jo også kos da :)
    Vi snakkes over helgen da søde, sikkert fult kjør for dere i helgen... Lykke til med leiligheten! :)
    Kiss and love Henriette

    SvarSlett
  3. Storesøster og tante er overlykkelig<3

    SvarSlett