tirsdag 28. august 2012

Sliten mamma lengter...

Blogglistenj
Jeg savner pappan til Mille, kjæresten min, bestisen min, elsklingen.... I dag er jeg skikkelig sliten. Jeg elsker å være mamma, det er så utrolig mye mer fantastisk enn jeg trodde det ville være, men gud hjelpe meg så slitsomt det er noen ganger. I dag er en sånn dag. Mille holder på å få tenner og i dag var ingenting greit. Det var bare gråt og klynking. Litt smil innimellom, men mest gråt. Det gjør vondt i mammahjertet og man føler seg veldig hjelpeløs når man ikke klarer å trøste.

Nå sover hun heldigvis søtt i sengen sin, lille hjertet mitt!!! Jeg ligger på sofaen som et slakt, SLITEN er bare forbokstaven... All respekt til de som er aleneforelder på fulltid... Jeg er bare alene med henne en periode nå og det undrer meg hvordan enkelte klarer dette hele tiden. Man klarer vel det man må tenker jeg...

Sliten mamma lengter etter mannen sin. Nå er det bare en hel dag igjen, så er han her. LYKKE.

1 kommentar:

  1. Det er på sånne dager tanten må få lov å hjelpe <3 gleder meg til i morgen:-)

    SvarSlett