torsdag 6. september 2012

Fornyelsen!


Blogglisten

AAhhh det er skikkelig deilig å fornye seg iblant altså. Ikke ofte jeg unner meg selv noe nytt. vet ikke hvorfor egentlig, for jeg bruker gjerne penger på andre. På Mille, pappan til Mille, hunden - før han ble omplassert, tantebarn... ja i grunn alle andre enn meg selv. Kan ikke huske sist jeg kjøpte noe til meg selv. Så nå har jeg hatt en runde. Eller egentlig to. Ved hjelp fra min søster, hun har passet på Millemoren mens mor har handlet! Har fått meg to par nye sko, og en del klær, så nå er jeg klar for høst. vinter, jobbintervjuer, jobbhverdagen... jepp jeg er klar :)

Har litt dårlig samvittighet kjenner jeg.... Men jeg skal ikke la meg selv kjenne på den følelsen. Nei, jeg skal heller kjenne på den deilige følelsen av fornyelse!

1 kommentar: